دانلود تی ال سی 2016

دانلود تی ال سی 2016 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره تی ال سی 2016

دانلود تی ال سی 2016 : TLC 2016: Tables, Ladders & Chairs هشتمین رویداد کشتی کج از سری TLC: Tables, Ladders & Chairs بود که توسط WWE تولید شد. این مسابقه منحصرا برای کشتی گیران بخش برند اسمکدان این برگزار شد. این رویداد در 4 دسامبر 2016 در مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس، تگزاس برگزار شد.هفت مسابقه در این رویداد برگزار شد، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش Kickoff.

نتایج مسابقات رویداد

در رویداد اصلی، ای جی استایلز دین امبروز را در مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست داد تا قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. از سه قهرمانی دیگر اسمکدان نیز دفاع شد: خانواده وایات (بری وایات و رندی اورتون) با شکست هیث اسلیتر و راینو قهرمان اسمکدان تگ تیم شد. الکسا بلیس با شکست دادن بکی لینچ قهرمان دیواز اسمکدان در مسابقه میز شد و میز. قهرمانی بین قاره ای را در برابر دالف زیگلر در یک مسابقه نردبانی حفظ کرد.

تاریخچه سامراسلم

TLC: Tables, Ladders & Chairs یک رویداد سالانه پرداخت به ازای نمایش (PPV) و شبکه WWE بود که هر دسامبر توسط WWE از سال 2009 تولید می‌شد. مفهوم نمایش بر اساس تطبیق‌های اولیه کارت بود. که هر کدام حاوی یک شرط بود. استفاده از میز، نردبان و صندلی به عنوان سلاح قانونی، با رویداد اصلی به طور کلی مسابقه جدول، نردبان و صندلی. رویداد 2016 هشتمین رویداد بر اساس زمان بندی TLC بود و قرار بود. در 4 دسامبر 2016 در مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس، تگزاس برگزار شود. پس از معرفی مجدد پسوند برند در جولای، که در آن شرکت اصلی خود را تقسیم کرد. فهرستی بین برندهای راو و اسمکدان که در آن کشتی گیران به طور انحصاری برای اجرا تعیین شده بودند، رویداد TLC 2016 منحصراً برای کشتی گیران برند اسمکدان برگزار شد.

داستان

در No Mercy، AJ Styles هر دو دین امبروز و جان سینا را شکست داد تا قهرمانی جهانی WWE را حفظ کند. در قسمت 25 اکتبر اسمکدان، امبروز با استایلز مبارزه کرد تا مدعی شماره یک عنوان شود. اما جیمز السورث به استایلز حمله کرد و باعث شد که امبروز رد صلاحیت شود. یک مسابقه مجدد در اپیزود 1 نوامبر برگزار شد و آمبروز با موفقیت استایلز را شکست داد. و یک مسابقه عنوان در TLC به دست آورد، که کمیسیونر شین مک ماهون آن را به عنوان مسابقه میز، نردبان و صندلی برنامه ریزی کرد.

در Survivor Series، Ambrose و Styles، هر دو بخشی از تیم اسمکدان، در جریان بازی حذفی Survivor Series خود در برابر تیم راو با یکدیگر بحث و جدل شدیدی داشتند. آمبروز به استایلز حمله کرد، اما توسط براون استرومن، که پس از یک پاورسلم در حال اجرا یک پین فال زد، غافلگیر شد. استایلز سعی نکرد پین را بشکند. بعداً در مسابقه، امبروز به رینگ بازگشت. تا به استایلز حمله کند و به شرکای سابقش در شیلد، ست رولینز و رومن رینز کمک کرد. تا از طریق میز پخش، یک پاوربمب سه گانه بر روی استایلز اجرا کنند، که رولینز را قادر ساخت تا استایلز را حذف کند.

روش دانلود

دانلود تی ال سی 2016 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.