دانلود تی ال سی 2016

دانلود تی ال سی 2016 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود تی ال سی 2016 – TLC 2016 هشتمین رویداد تی ال سی بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند اسمکدان این تبلیغات برگزار شد. این رویداد در 4 دسامبر 2016 در مرکز خطوط هوایی آمریکا در دالاس، تگزاس برگزار شد.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، ای جی استایلز دین امبروز را در مسابقه میز، نردبان و صندلی شکست داد تا قهرمانی جهانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. از سه قهرمانی دیگر اسمکدان نیز دفاع شد: خانواده وایات (بری وات و رندی اورتون) با شکست هیث اسلیتر و راینو قهرمان اسمک‌دان تگ تیم شد، الکسا بلیس با شکست دادن بکی لینچ قهرمان دیواز اسمک‌دان در یک مسابقه میز شد و میز. قهرمانی بین قاره ای را در برابر دالف زیگلر در یک مسابقه نردبانی حفظ کرد.

داستان

در No Mercy، AJ Styles هر دو دین امبروز و جان سینا را شکست داد تا قهرمانی جهانی WWE را حفظ کند. در قسمت 25 اکتبر اسمکدان، امبروز با استایلز مبارزه کرد تا مدعی شماره یک عنوان شود، اما جیمز السورث به استایلز حمله کرد و باعث شد که امبروز مسابقه مجدد در اپیزود 1 نوامبر برگزار شد و آمبروز با موفقیت استایلز را شکست داد و یک مسابقه عنوان را در TLC به دست آورد، که کمیسر شین مک ماهون آن را به عنوان مسابقه میز، نردبان و صندلی برنامه ریزی کرد.

در Survivor Series، Ambrose و Styles، هر دو بخشی از تیم اسمکدان، در جریان بازی حذفی Survivor Series خود در برابر تیم راو با یکدیگر بحث و جدل شدیدی داشتند. آمبروز به استایلز حمله کرد، اما توسط براون استرومن، که پس از یک پاورسلم در حال اجرا یک ضربه پینفال زد، غافلگیر شد. استایلز سعی نکرد پین را بشکند.دانلود تی ال سی 2016 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2016 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.