دانلود راو 20 فوریه 2023

دانلود راو 20 فوریه 2023

دانلود راو 20 فوریه 2023 با لینک مستقیم

ویژه شوید !!!

برای دانلود رایگان راو اسمکدان و ان اکس تی و دینامیت و رمپیج اکانت ویژه لینک سیتی بخرید

درباره راو 20 فوریه 2023

دانلود راو 20 فوریه 2023 ، قسمت WWE RAW در 20 فوریه 2023، با WrestleMania 39 رویداد بزرگی است که اکنون در پیش رو داریم. در حال حاضر دو مسابقه برای این نمایش اعلام شده است.اج به چالش آزاد آستین تئوری برای قهرمانی ایالات متحده پاسخ داده است. مصطفی علی و دولف زیگلر پس از هفته ها کینه بین آنها با هم مبارزه خواهند کرد. منتظر شنیدن صدای بکی لینچ، بیلی، ست رولینز و لشلی در مسیر رسلمنیا باشید. برای کارت مسابقه و پیش نمایش WWE RAW در 20 فوریه 2023 اینجا را بررسی کنید.

آیا اج می تواند عنوان قهرمانی ایالات متحده را کسب کند؟

برد او ممکن بود از طریق مداخله لوگان پل به دست بیاید، اما آستین تئوری با دفاع موفقش از عنوان قهرمانی در اتاق حذفی سرسخت بود. در طول کنفرانس مطبوعاتی پس از نمایش، نظریه به قدری بالا بود که خود او پرسید که بعداً چه کسی به او نزدیک می شود و یک چالش آشکار را مطرح می کند. WWE Hall of Famer Edge که خودش در Elimination Chamber برنده شد، به سرعت به چالش خود پاسخ داد. آیا اج برنده مسابقات قهرمانی ایالات متحده در کانادا خواهد شد؟

بعدی برای بکی و بیلی چیست؟

ما فکر می کردیم که رقابت بین بکی و بیلی با برد بکی در مسابقه قفس فولادی به پایان رسیده است. با این حال، آنها یک بار دیگر از مسیر خود در هفته گذشته عبور کردند زیرا در یک مسابقه سه گانه با هم درگیر شدند که بیانکا بلایر در نهایت برنده شد. همه نشانه ها حاکی از آن است که این رقابت بیشتر ادامه خواهد داشت. آینده برای آنها چه خواهد بود؟

مصطفی علی بالاخره زیگلر می گیرد

مصطفی علی دلایل متعددی برای مبارزه با دولف زیگلر دارد. ابتدا زیگلر در مسابقه قهرمانی ایالات متحده آمریکا مقابل آستین تئوری حرفش را قطع کرد و باعث DQ شد. بعداً، طبق اعتراف خودش، زیگلر از همراهی با علی امتناع کرد، زمانی که به آنها پیشنهاد شد در مسابقه گوانتلت مدعی قهرمانی RAW Tag Team شرکت کنند. علی از آن زمان به دنبال مسابقه با زیگلر بوده است و آرزویش در قسمت RAW 20 فوریه 2022 محقق خواهد شد.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

لوگان پل در طول مسابقه Elimination Chamber به ست رولینز حمله کرد که در نهایت به قیمت بازی و عنوان رولینز تمام شد. رولینز چگونه پاسخ خواهد داد؟

بابی لشلی ممکن است بر براک لزنر پیروز شده باشد، اما می توان حدس زد که او ممکن است از انتخاب لزنر برای رد صلاحیت به جای ضربه زدن، چندان راضی نباشد. بری وایات قبلا اعلام کرده بود که بعد از برنده این مسابقه خواهد آمد. آیا به دلیل آن خواهیم رسید؟

آسوکا نامزد شماره 1 برای به چالش کشیدن بیانکا بلایر قهرمان زنان RAW در رسلمنیا 39 شد. آیا از هر یک از زنان در RAW خبری خواهیم شنید؟

دانلود راو 20 فوریه 2023 با خرید اکانت وی ای پی وبسایت لینک سیتی رایگان میباشد.