دانلود نو وی اوت 2001

دانلود نو وی اوت 2001 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2001 : No Way Out 2001 سومین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 25 فوریه 2001 در مرکز توماس و مک در حومه لاس وگاس پارادایس، نوادا برگزار شد. این آخرین PPV WWF در دوران جنگ‌های دوشنبه شب از 4 سپتامبر 1995 تا 26 مارس 2001 بود که در طی آن دوشنبه‌ها نایت راو WWF (بعداً Raw Is War) و کشتی‌های قهرمانی جهانی (WCW) دوشنبه نیترو با هم رقابت کردند. رتبه بندی در یک بازه زمانی دوشنبه شب در هفته، که اکنون به طور گسترده به عنوان “عصر طلایی” کشتی حرفه ای دیده می شود. این نمایش به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین پرداخت به ازای هر بازدید WWE در تمام دوران در نظر گرفته می شود.

داستان

یکی دیگر از اختلافات اصلی بین استون کلد استیو آستین و تریپل اچ بود که در سامراسلم 1999 آغاز شد، زمانی که تریپل اچ، پس از شکست در کسب عنوان WWF از آستین در یک مسابقه تهدید تریپل، که شامل Mankind بود، تصمیم گرفت با یک صندلی فولادی به آستین ضربه بزند و او را هدف قرار داد. پا با آن آستین چند ماه بعد در No Mercy برابر تریپل اچ مسابقه مجدد خود را دریافت کرد اما پس از اینکه راک به طور تصادفی با پتکی که برای تریپل اچ بود به او ضربه زد شکست خورد.

ر سری Survivor، آستین در یک مسابقه تهدید سه گانه برای قهرمانی WWF کارت زرد گرفت همچنین شامل قهرمان آن زمان WWF Triple H و The Rock بود. اما در عوض، آستین توسط یک ماشین در پارکینگ زیر گرفته شد.بیگ شو جایگزین آستین در مسابقه خواهد شد و قهرمانی WWF را به دست می آورد. آنچه پس از آن انجام شد، جراحی گردن توسط دکتر لوید یانگ بلاد و بازتوانی 9 ماهه با زاویه ماشین به عنوان دلیل ترک او بود.دانلود نو وی اوت 2001 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.