دانلود نو وی اوت 2002

دانلود نو وی اوت 2002 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2002 : No Way Out 2002 چهارمین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 17 فوریه 2002 در مرکز برادلی در میلواکی، ویسکانسین برگزار شد. این آخرین بازی No Way Out بود که تحت نام WWF تبلیغ می‌شد، زیرا تبلیغات در ماه می به World Wrestling Entertainment (WWE) تغییر نام داد. همچنین این آخرین رویداد No Way Out بود که قبل از معرفی این برند توسط WWF در ماه مارس برگزار شد.

این رویداد برای اولین نمایش WWF از نظم جهانی جدید (nWo)، یک جناح غالب در کشتی قهرمانی جهان (WCW)، که WWF در مارس 2001 به دست آورده بود، قابل توجه است. این تکرار از nWo شامل سه عضو اصلی گروه بود. هالیوود هوگان، کوین نش و اسکات هال، که این نیز بازگشت آنها به WWF است. تصادفا No Way Out همان مخفف سه حرفی جناح را دارد.

داستان

بزرگترین خط داستانی برای No Way Out زمانی بود که وینس مک ماهون فاش کرد که نظم جدید جهانی (nWo) را در تلاش برای “کشتن مخلوقات خود” بر فدراسیون جهانی کشتی آزاد خواهد کرد. از زمانی که او در نوامبر 2001 (بعد از سروایور سریز) به شرکای مالکیت برابر با Ric Flair تبدیل شد، او تمام تلاش خود را برای تضعیف فلیر انجام داد، که منجر به زاویه شد.

مک ماهون قول داد که اگر فلیر با فروش پنجاه درصد سهام خود در WWF به مک ماهون موافقت کند، nWo را وارد نخواهد کرد. فلیر از فروش امتناع کرد و باعث شد مک ماهون در چند هفته آینده چندین تصویر با هالیوود هالک هوگان، اسکات هال و کوین نش، سه عضو اصلی nWo در کشتی قهرمانی جهان را فاش کند که به عنوان اسلحه های اجیر شده مک ماهون ظاهر شدند.دانلود نو وی اوت 2002 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.