دانلود نو وی اوت 2003

دانلود نو وی اوت 2003 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2003 : No Way Out 2003 پنجمین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران راو و اسمکدان برگزار شد! تقسیمات برند این رویداد در 23 فوریه 2003 در مرکز بل در مونترال، کبک، کانادا برگزار شد. این اولین No Way Out بود که با نام WWE تولید شد، پس از اینکه تبلیغ از فدراسیون جهانی کشتی (WWF) به WWE در می 2002 تغییر نام داد، و همچنین اولین باری بود که تحت اولین پسوند برند برگزار شد که در مارس 2002 آغاز شد. همچنین اولین پرداخت به ازای WWE در مونترال پس از فیلم معروف Montreal Screwjob در Survivor Series در سال 1997 برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی از اسمکدان! برند مسابقه‌ای مجدد از رسلمنیا X8 بین هالک هوگان و راک بود که پس از اینکه سیلوین گرنیر، داور مسابقه، به راک اجازه داد با صندلی فولادی به هوگان ضربه بزند، راک با شکست پیروز شد. رویداد اصلی برند راو مسابقه قهرمانی سنگین وزن جهان بین تریپل اچ و اسکات اشتاینر بود که تریپل اچ از طریق پین فال پیروز شد، پس از اینکه او با کمربند قهرمانی و شجره نامه به اشتاینر زد. مسابقه اولیه روی آندرکارد از راو رویارویی استیو آستین و اریک بیشوف بود که آستین از طریق پین فال پس از سه استون کلد استونر متوالی برنده شد.

مسابقه اصلی در آندر کارت از اسمکدان! یک مسابقه شش نفره تگ تیمی بین تیم آنگل (کورت آنگل، چارلی هاس، و شلتون بنجامین) و تیم براک لزنر، ادج و کریس بنوا بود که در آن ادج به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در مسابقه شرکت کند. اما این مسابقه توسط لزنر و بنوا از طریق سابمیشن به پیروزی رسید، پس از اینکه بنوا هاس را مجبور کرد که به کراس فیس کریپلر تسلیم شود.

داستان

به چالش کشیدن مک ماهون در مسابقه. با این حال، هوگان سپس اقدام به حمله به مک ماهون کرد.این حمله منجر به پذیرفتن چالش هوگان توسط مک ماهون شد. در قسمت 30 ژانویه اسمکدان! با این حال، مک ماهون در عوض یک مسابقه مجدد از رسلمنیا X8 بین هوگان و نماینده اش، The Rock at No Way Out رزرو کرد.در طول هفته‌های منتهی به No Way Out، راک و هوگان هر دو تبلیغاتی را در مورد اینکه کشتی‌گیر بهتری بود، قطع کردند.دشمنی در قسمت 20 فوریه اسمکدان تشدید شد! جایی که راک پس از 6 ماه اولین حضور زنده خود را در تلویزیون WWE انجام داد. راک به گونه‌ای واقعی عمل کرد که انگار می‌خواست با هوگان دست بدهد، اما آب را به صورت هوگان تف کرد و در این راه پاشنه پا را برگرداند.

در رویال رامبل، کرت انگل با موفقیت از قهرمانی دبلیو دبلیو ای در برابر کریس بنویت دفاع کرد، در حالی که براک لزنر در مسابقه رویال رامبل در اواخر شب پیروز شد تا یک مسابقه قهرمانی دبلیو دبلیو ای را در رسلمنیا XIX کسب کند. در اپیزود 23 ژانویه اسمک‌دان!، کرت آنگل با تحت‌حمایت‌هایش، تیم آنگل (چارلی هاس و شلتون بنجامین)، در مورد باخت‌های آن‌ها در آن شب مواجه شد، در حالی که بنجامین توسط اج سنجاق شد، در حالی که هاس توسط بنوا پین شد.دانلود نو وی اوت 2003 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.