دانلود نو وی اوت 2007

دانلود نو وی اوت 2007 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2007 : No Way Out 2007 نهمین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد به طور انحصاری برای کشتی گیران اسمکدان این تبلیغات برگزار شد! تقسیم برند این رویداد در 18 فوریه 2007 در مرکز استیپلز در لس آنجلس، کالیفرنیا برگزار شد. این آخرین پرداخت انحصاری برند برای اولین افزونه برند بود، زیرا پس از رسلمنیا 23 در ماه بعد، PPV های انحصاری برند متوقف شد و سپس در آگوست 2011، تمدید برند به پایان رسید. یک PPV انحصاری برند دیگر تا Backlash در سال 2016 برگزار نخواهد شد، زیرا این برند در جولای همان سال مجدداً معرفی شد.

نتایج مسابقات رویداد

رویداد اصلی یک مسابقه تگ تیم تبلیغاتی بین باتیستا و آندرتیکر (از اسمکدان!) و جان سینا و شاون مایکلز (از راو) بود. سینا و مایکلز بعد از اینکه سینا آندرتیکر را به دنبال FU پین زد، مسابقه را بردند. مسابقه اصلی روی آندرکارت یک مسابقه بین تبلیغاتی تگ تیمی شش نفره بین تیم کریس بنوا و هاردیس (مت هاردی و جف هاردی) و تیم MNM (جوی مرکوری و جانی نیترو) و مونتل ونتاویوس پورتر (در نمایشگاه) بود. ، MVP)، که پس از اینکه بنوا مرکوری را مجبور به تسلیم شدن به کراس فیس کریپلر کرد، توسط هاردی ها و بنوا برنده شد.

داستان

دشمنی اصلی که در مسیر No Way Out قرار گرفت، بین قهرمان سنگین وزن جهان اسمکدان، باتیستا و شریک او، آندرتیکر، و جان سینا قهرمان WWE از راو و شاون مایکلز بود. این دشمنی پس از پیروزی آندرتیکر در مسابقه رویال رامبل در سال 2007 آغاز شد. هفته بعد در یکی از اپیزودهای اسمکدان!، دو قهرمان جهان از آندرتیکر خواستند تا در مورد اینکه با چه کسی در رسلمنیا روبرو می شود، پاسخ دهد، اما مایکلز مداخله کرد، زیرا او نیز می خواست پاسخ دهد.

همانطور که آنها منتظر پاسخ آندرتیکر بودند، وینس مک ماهون، رئیس WWE، ظاهر شد و یک مسابقه تگ بین تبلیغاتی بین دو جفت نماینده برند را اعلام کرد.در اپیزود راو در 5 فوریه 2007، آندرتیکر تصمیم خود را برای رویارویی با قهرمان سنگین وزن جهان با باتیستا در رسلمنیا 23 گرفت و پیامی را از طریق یک chokeslam ارسال کرد.دانلود نو وی اوت 2007 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.