دانلود نو وی اوت 2008

دانلود نو وی اوت 2008 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2008 : No Way Out 2010 یازدهمین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 17 فوریه 2008 در مرکز توماس و مک در حومه لاس وگاس پارادایس، نوادا برگزار شد.این رویداد که توسط THQ’s Frontlines: Fuel of War ارائه شد، 329,000 خرید داشت که نسبت به رقم No Way Out 2007 که 218,000 خرید بود، بیشتر بود.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقه اصلی برند راو یک مسابقه Elimination Chamber برای تعیین مدعی شماره یک قهرمانی WWE در رسلمنیا XXIV بود. تریپل اچ پس از حذف جف هاردی آخرین مسابقه را برد. مسابقه غالب در نام تجاری اسمکدان اج در مقابل ری میستریو برای مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان بود که در آن اج پس از نیزه زدن به میستریو در هوا برنده شد. مسابقه اولیه در برند ECW Chavo Guerrero Jr. در مقابل CM Punk برای قهرمانی ECW بود. گوئررو در مسابقه پیروز شد و پس از پین کردن پانک به دنبال پاشیدن قورباغه، عنوان را حفظ کرد.

مسابقه غالب در برند راو رندی اورتون در مقابل جان سینا برای قهرمانی دبلیو دبلیو ای بود که سینا پس از رد صلاحیت اورتن خود برنده شد. مسابقه مشخص شده روی آندرکارت یک مسابقه Elimination Chamber برای تعیین مدعی شماره یک قهرمانی سنگین وزن جهان در رسلمنیا XXIV بود که توسط The Undertaker برنده شد. No Way Out نشان دهنده بازگشت The Big Show به WWE بود که در فوریه 2007 شرکت را ترک کرد و بوکسور حرفه ای فلوید می ودر جونیور ظاهر شد.

در ابتدا قرار بود جان سینا قهرمان در برابر کین، ری میستریو، مایک ناکس، کریس جریکو و کوفی کینگستون دفاع کند. با این حال، هنگامی که کینگستون در حال رسیدن به سازه بود. توسط اج مورد حمله قرار گرفت و از مسابقه خارج شد. سپس اج جایگاه کینگستون را در مسابقه بر عهده گرفت و با حذف Mysterio آخرین پیروزی را به دست آورد. و در نتیجه دو قهرمانی جهانی WWE متعلق به اعضای برند اسمکدان بود.

داستان

دشمنی اصلی برند Raw که به سمت No Way Out پیش می‌رفت، بین رندی اورتون و جان سینا بود که این دو بر سر قهرمانی دبلیو دبلیو دبلیو ای دعوا داشتند. در رویال رامبل، سینا یک بازگشت غافلگیرکننده داشت و به عنوان سی امین شرکت کننده وارد شد. سینا پس از آخرین بار حذف تریپل اچ، در مسابقه پیروز شد. شب بعد در راو، سینا به اورتون گفت که نمی تواند تا رسلمنیا صبر کند و تصمیم گرفت فرصت عنوان خود را در No Way Out نقد کند، که اورتون پذیرفت.دانلود نو وی اوت 2008 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.