دانلود نو وی اوت 2009

دانلود نو وی اوت 2009 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2009 : No Way Out 2010 یازدهمین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیرانی از بخش های برند Raw، SmackDown و ECW برگزار شد. این رویداد در 15 فوریه 2009 در KeyArena در سیاتل، واشنگتن برگزار شد. این آخرین بازی No Way Out بود که تا ژوئن 2012 برگزار شد زیرا اسلات فوریه No Way Out با Elimination Chamber در سال 2010 جایگزین شد.

نتایج مسابقات رویداد

مسابقات اصلی برندهای راو و اسمکدان، مسابقات سالانه Elimination Chamber در آن زمان برای مسابقات قهرمانی جهان مربوطه بودند. مسابقات قهرمانی WWE در رویداد اصلی Smackdown با دفاع از قهرمانی در برابر جف هاردی ، Triple H ، The Undertaker ، The Big Show و Vladimir Kozlov به رقابت پرداخت. تریپل اچ با حذف آندرتیکر آخرین بار پیروز شد. بعد از ظهر، مسابقات قهرمانی سنگین وزن جهان در رویداد اصلی Raw در خط بود.

در ابتدا قرار بود جان سینا قهرمان در برابر کین، ری میستریو، مایک ناکس، کریس جریکو و کوفی کینگستون دفاع کند. با این حال، هنگامی که کینگستون در حال رسیدن به سازه بود. توسط اج مورد حمله قرار گرفت و از مسابقه خارج شد. سپس اج جایگاه کینگستون را در مسابقه بر عهده گرفت و با حذف Mysterio آخرین پیروزی را به دست آورد. و در نتیجه دو قهرمانی جهانی WWE متعلق به اعضای برند اسمکدان بود.

تنها مسابقه برند ECW باعث شد که جک سواگر با موفقیت از قهرمانی ECW خود در برابر Finlay دفاع کند. بازی‌های باقی‌مانده روی کارت، همه از برند Raw بودند و شاهد شکست رندی اورتون، شین مک ماهون در یک مسابقه No Holds Barred بودیم. که پس از انتقام گرفتن شین از اورتن به خاطر حمله به پدرش وینس مک ماهون، و شاون مایکلز جان “برادشاو” لیفیلد را شکست داد. (JBL) در مسابقه ای که مایکلز در صورت پیروزی از جی بی ال آزادی مالی می گرفت اما در صورت باخت کارمند دائمی JBL می شد.

داستان

در رویال رامبل 2009 اعلام شد که دو مسابقه Elimination Chamber برگزار خواهد شد. که در آنها قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای در یکی و قهرمانی سنگین وزن جهان راو در دیگری دفاع خواهد کرد. مسابقات مقدماتی برای راو حذفی در قسمت 26 ژانویه 2009 آغاز شد. راو که در آن کوفی کینگستون کین را شکست داد، ری میستریو ویلیام ریگال را شکست داد. و کریس جریکو سی ام پانک را شکست داد. مایک ناکس بعداً با برنده شدن در نبرد سلطنتی شش نفره در یک رویداد زنده در 2 فوریه 2009 واجد شرایط شد.دانلود نو وی اوت 2009 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.