دانلود نو وی اوت 2012

دانلود نو وی اوت 2012 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نو وی اوت 2012 : No Way Out در سال 2012 دوازدهمین و آخرین رویداد نو وی اوت بود که توسط WWE تولید شد. این در 17 ژوئن 2012 در مرکز Izod در شرق رادرفورد، نیوجرسی برگزار شد. این اولین رویداد No Way Out بود که از سال 2009 برگزار شد. و جایگزین Capitol Punishment برای اسلات PPV ژوئن 2012 شد، بنابراین تنها رویداد No Way Out بود که در ژوئن برگزار شد.

همانطور که همه رویدادهای قبلی در فوریه برگزار شد. با این حال، پس از این رویداد، No Way Out دوباره متوقف شد و با Payback در سال 2013 جایگزین شد.این رویداد 194000 خرید دریافت کرد که نسبت به پرداخت به ازای هر نمایش سال گذشته 170000 تنبیه کاپیتول افزایش داشت. اما نسبت به رقم No Way Out در سال 2009 که 272000 خرید بود کاهش داشت.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد 9 مسابقه برگزار شد که یک مسابقه در پیش نمایش برگزار شد. در رویداد اصلی، جان سینا در مسابقه استیل کیج، بیگ شو را شکست داد. در دیگر مسابقات برجسته، شیمس موفق شد دالف زیگلر را شکست دهد تا قهرمانی سنگین وزن جهان را حفظ کند. و سی ام پانک با شکست کین و دنیل برایان، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.

داستان

رویداد اصلی پرداخت هر ویو شامل جان سینا و بیگ شو بود. در نسخه 14 می راو، مدیر کل راو و اسمک‌دان، جان لورینایتیس، بیگ شو را به دلیل تمسخر صدایش اخراج کرد. در Over the Limit، درست قبل از اینکه سینا Laurinaitis را شکست دهد، Big Show پاشنه پا را برگرداند. و از فینیشر WMD (Weapon of Mass Destruction) خود استفاده کرد. تا سینا را ناتوان کند و به Laurinaitis اجازه داد سینا را پین کند و شغل خود را به عنوان مدیر کل Raw و SmackDown حفظ کند. شب بعد در راو، Laurinaitis فاش کرد که او کار خود را به Big Show پس داده است. با یک قرارداد آهنین با پاداش به شرطی که سینا را به عنوان Big Show از شرط “بدون تداخل” برای مسابقه مستثنی کند.

بیگ شو اظهار داشت که او تنها زمانی به Laurinaitis کمک کرد که هیچ گونه همدردی از سوی دیگر سوپراستارها دریافت نکرد. و به دلیل قرارداد آهنین خود، شروع به حمله به تمام ستاره های لیست WWE برای انتقام کرد. Laurinaitis به زودی مسابقه بین سینا و بیگ شو را در داخل یک قفس فولادی برای No Way Out رزرو کرد.دانلود نو وی اوت 2012 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.