دانلود رسلمنیا 1986

دانلود رسلمنیا 1986 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1986 : WrestleMania 1986 دومین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 7 آوریل 1986 (یک روز دوشنبه) برگزار شد. تنها رسلمنیا که در یکشنبه سنتی برگزار نشد تا رسلمنیا 36 دو شب در آوریل 2020. این رویداد به طور همزمان در سه مکان برگزار شد: سالن یادبود سربازان ناسائو در یونیدیل، نیویورک، روزمونت هورایزن در حومه شیکاگو روزمونت، ایلینوی، و ورزشگاه یادبود لس آنجلس در لس آنجلس، کالیفرنیا.

مسابقات

هر سالن دارای کارت مخصوص به خود از چهار مسابقه بود که مجموعاً 12 مسابقه برای رسلمنیا 2 انجام شد. رویداد اصلی در یونیوندیل یک مسابقه بوکس بود که آقای تی را در مقابل “رودی” رودی پایپر قرار داد. در شیکاگو، رویداد اصلی شاهد یک 20 نفره “Over-The-Top-Rope” Battle Royal بود. در رویداد اصلی در لس آنجلس، هالک هوگان، قهرمان سنگین‌وزن WWF جهان، از عنوان خود در برابر کینگ کونگ باندی در یک مسابقه قفس فولادی دفاع کرد. آندرکارت در یونیوندیل همچنین شاهد دفاع از عنوان قهرمان سنگین وزن بین قاره ای WWF “Macho Man” Randy Savage در برابر جورج “حیوان” استیل بود، در حالی که در رویداد شیکاگو یک نبرد رویال 20 نفره با حضور کشتی گیران WWF و بازیکنان لیگ ملی فوتبال برگزار شد.

داستان

سه مورد از خصومت‌های رویداد اصلی در 1 مارس 1986، رویداد اصلی شنبه‌شب پنجم برگزار شد. دشمنی اصلی که به رسلمنیا 2 می‌رفت، بین هالک هوگان و کینگ کونگ باندی بود که این دو بر سر قهرمانی سنگین‌وزن جهانی WWF می‌جنگیدند. اگرچه آنها قبلاً گهگاهی کشتی می گرفتند، اولین رویارویی آنها در تلویزیون ملی در 2 نوامبر 1985، رویداد اصلی شنبه شب سوم بود که در آن هوگان با آندره د جایانت در مقابل رقبای آندره باندی و بیگ جان استاد تیم شد.

هوگان و آندره مسابقه را با محرومیت بردند. در 1 مارس، هوگان از عنوان WWF خود در برابر The Magnificent Muraco دفاع کرد. درست زمانی که هوگان می خواست موراکو را سنجاق کند، باندی به داخل رینگ دوید و – با کمک موراکو – حمله 2 به 1 را به هوگان آغاز کرد و بارها او را با وزن بدنش له کرد (با حرکتی به نام “بهمن”) تا بشکند. دنده های او. هوگان یک آسیب بسیار جدی (فیلم نامه ای) داشت، در حالی که باندی (با خوشحالی از اقدامات خود) هوگان را برای عنوان قهرمانی به چالش کشید. هوگان با انتقام در ذهنش تصمیم گرفت به توصیه های دکترش توجه نکند و چالش را پذیرفت. سپس یک مسابقه بین این دو در قفس فولادی برای عنوان WWF رزرو شد.دانلود رسلمنیا 1986 و آرشیو کامل رسلمنیا با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.