دانلود هل این سل 2017

دانلود هل این سل 2017 با کیفیت بالا

خرید اشتراک ویژه

با خرید اشتراک ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید رو با کیفیت 720p دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود هل این سل 2017 – Hell in a Cell 2017 نهمین رویداد هل این سل بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد منحصرا برای کشتی گیران برند اسمکدان برگزار شد. این رویداد در 8 اکتبر 2017 در لیتل سزار آرنا در دیترویت، میشیگان برگزار شد.

مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف، و کارت اصلی دارای دو مسابقه در نوع مسابقه بود. در رویداد اصلی، کوین اونز شین مک ماهون را در مسابقه ای به همین نام شکست داد که همچنین شرط اضافه شدن تعداد سقوط ها در هر نقطه را داشت. در مسابقه دیگر Hell in a Cell، که اولین مسابقه بود، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) با شکست The New Day (به نمایندگی از Big E و Xavier Woods) رکورد سه بار قهرمان تیم اسمکدان تگ شد.

همچنین این اولین بار بود که قهرمانی تگ تیم WWE در مسابقه Hell in a Cell دفاع شد. دیگر مسابقات برجسته شامل حفظ قهرمانی دبلیو دبلیو ای جیندر محل در برابر شینسوکه ناکامورا بود و بارون کوربین با شکست دادن ای جی استایلز و تای دیلینگر مدافع عنوان قهرمانی ایالات متحده را در یک مسابقه سه گانه بداهه به دست آورد. این رویداد همچنین برای اولین حضور بابی رود در فهرست اصلی پرداخت به ازای نمایش، جایی که او Dolph Ziggler را شکست داد، قابل توجه بود.

داستان

در سامراسلم، کمیسیونر شین مک ماهون، داور ویژه مسابقه قهرمانی ایالات متحده بین کوین اونز و ای جی استایلز بود. در طول مسابقه، اونز سعی کرد پین بزند، اما شین دید که پای استایلز روی طناب پایینی قرار دارد و دستور داد مسابقه ادامه پیدا کند. اوونز ناامید شین را هل داد، او به عقب هل داد و به استایلز اجازه داد تا اوونز را شکست دهد تا عنوان قهرمانی را حفظ کند.

در اسمکدان بعدی، شین تا زمانی که استایلز قهرمان بود، یک ضربه آخر به اوونز زد تا زمانی که استایلز قهرمان شود و همچنین به او اجازه داد تا داور را انتخاب کند. مسابقه؛ اونز بارون کوربین را انتخاب کرد. در طول مسابقه، شین پس از خروج کوربین از بازی، وظایف داوری را بر عهده گرفت. استایلز از آن استفاده کرد و اوونز را شکست داد تا دوباره قهرمانی را حفظ کند. دو هفته بعد، شین پس از هشدار به اوونز که در مورد فرزندانش صحبت نکند به او حمله کرد.دانلود هل این سل 2017 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2017 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.