دانلود رسلمنیا 1987

دانلود رسلمنیا 1987 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود رسلمنیا 1987 : WrestleMania 1987 سومین رویداد رسلمنیا بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد در 29 مارس 1987 در Pontiac Silverdome در پونتیاک، میشیگان برگزار شد. 12 مسابقه برگزار شد که در رویداد اصلی هالک هوگان با موفقیت از قهرمانی سنگین وزن WWF در برابر آندره غول دفاع کرد.

برگذاری

WWF ادعا کرد که شرکت کنندگان با پرداخت 93173 نفر بوده است که می تواند بزرگترین جمعیت برای یک رویداد WWF و همچنین بزرگترین حضور ثبت شده در یک رویداد زنده داخلی در آمریکای شمالی در آن زمان باشد. با این حال، تحلیل‌های گذشته‌نگر این رویداد تعداد حضور واقعی را حدود 78000 نفر تعیین کرده است.این رویداد به عنوان اوج شکوفایی کشتی در دهه 1980 در نظر گرفته می‌شود،که تقریباً یک میلیون هوادار این رویداد را در 160 مکان مدار بسته در آمریکای شمالی تماشا می‌کنند و تعداد افرادی که از طریق pay-per تماشا می‌کنند. -نمایش چند میلیون تخمین زده شده است.

WWF 1.6 میلیون دلار در فروش بلیط تولید کرد،و درآمد پرداخت به ازای هر بازدید 10.3 میلیون دلار تخمین زده شد که رکوردی را برای آن زمان به ثبت رساند.تنها رویداد تبلیغاتی با حضور رسمی بالاتر، رسلمنیا 32 بود که در استادیوم AT&T در سال 2016 برگزار شد. رکورد بزرگترین رویداد داخل سالن تا 27 ژانویه 1999 باقی ماند، زمانی که توسط پاپ ژان پل دوم در TWA پیشی گرفت. Dome در سنت لوئیس، میسوری، که 104000 مخاطب را به خود جلب کرد.

داستان

مانند رویدادهای قبلی رسلمنیا، رسلمنیا III برای چندین ماه قبل ارتقاء یافت. دشمنی اصلی ناشی از چرخش پاشنه آندره غول و خیانت به دوستش، قهرمان سنگین وزن WWF جهانی، هالک هوگان بود، که در قسمتی از Piper’s Pit زمانی که رئیس WWF جک تونی به هوگان جایزه قهرمان سنگین وزن WWF را اهدا کرد، آغاز شد. سه سال، و آندره، دوست خوبش، بیرون آمد تا به او تبریک بگوید، اما رمزآلود گفت: “سه سال برای قهرمان شدن، زمان زیادی است”.

یک هفته بعد در قسمت دیگری از Piper’s Pit، تونی به آندره جایزه بسیار کوچکتر را به دلیل “شکست ناپذیری در WWF به مدت 15 سال” به آندره داد، و هوگان برای تبریک به آندره آمد، اما قبل از اینکه غول بتواند صحبت کند، هوگان در نهایت به آندره تبدیل شد.دانلود رسلمنیا 1987 و آرشیو کامل رسلمنیا با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن ممکن میباشد.