دانلود گلوبال وارنینگ تور 2002

دانلود گلوبال وارنینگ تور 2002

دانلود گلوبال وارنینگ تور 2002 با کیفیت تضمینی

ویژه شوید !!!

با خرید اشتراک ویژه این رویداد و آرشیو کامل سایر رویدادهای کمپانی با کیفیت 720 همچنین شوهای هفتگی جدید در سریعترین زمان ممکن دسترسی داشته باشید.

درباره رویداد

دانلود گلوبال وارنینگ تور 2002 – Global Warning Tour 2002 تنها رویداد کشتی کج از این نوع بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد که در 10 اوت 2002 در استادیوم Colonial در ملبورن، ویکتوریا، استرالیا برگزار شد. این رویداد نشان دهنده بازگشت WWE به استرالیا برای اولین بار از سال 1986 بود.مایکل کول و تاز تفسیر را از مقر WWE در استمفورد، کانکتیکات ضبط کردند.

مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. فقط سه مورد از مسابقات کارت اصلی تحت یک شرط هاردکور به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، ساموآ جو رومن رینز، ست رولینز، فین بالر و بری وات را در یک مسابقه مرگبار پنج طرفه Extreme Rules شکست داد تا در مسابقات قهرمانی جهانی در Great Balls of Fire یک مسابقه جهانی کسب کند. در دیگر مسابقات برجسته، سزارو و شیمس در مسابقه استیل کیج، هاردی بویز (جف هاردی و مت هاردی) را شکست دادند و دومین قهرمانی تیم راو تگ خود را به عنوان یک تیم به دست آوردند و در مبارزه افتتاحیه، The Miz موفق شد دین امبروز را شکست دهد و قهرمان شود.

نتایج

ریکیشی ریکو را شکست داد. مارک هنری و رندی اورتون کشیش دی فون و باتیستا را شکست دادند. جیمی نوبل (ج) (به همراه نیدیا) هاریکن را شکست داد. هاردکور هالی و چاوو گوئررو (با Maven) بیلی و چاک را شکست دادند. کورت انگل تست را شکست داد. Un-Americans (لنس استورم و کریستین) (ج) بیلی کیدمن و ری میستریو را شکست داد. اج کریس جریکو را شکست داد.توری ویلسون استیسی کیبلر را شکست داد. راک (c) تریپل اچ و براک لزنر (با پل هیمن) را شکست داد.دانلود گلوبال وارنینگ تور 2002 همچنین آرشیو سایر رویدادهای کشتی کج سال 2002 با کیفیت 720p از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن امکانپذیر میباشد.