دانلود المنیشن چمبر 2019

دانلود المنیشن چمبر 2019 با کیفیت اورجینال

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2019 : Elimination Chamber 2019 نهمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE پخش شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان و 205 لایو برگزار شد.این رویداد در 17 فوریه 2019 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. در رویداد اصلی، دنیل برایان با شکست ای جی استایلز، ساموآ جو، کوفی کینگستون، رندی اورتون و جف هاردی در مسابقه Elimination Chamber قهرمانی اسمکدان دبلیو دبلیو ای را حفظ کرد.

در دیگر مسابقات برجسته، فین بلور مدافع عنوان قهرمانی بابی لشلی و لیو راش را در یک مسابقه دو بر یک هندیکپ شکست داد و قهرمان بین قاره‌ای راو شد، روندا روسی با شکست روبی ریوت قهرمانی دیواز راو را حفظ کرد و در مبارزه افتتاحیه، The Boss. ‘n’ Hug Connection (بیلی و ساشا بنکس) کارملا و نائومی، مندی رز و سونیا دویل، نیا جکس و تمینا، The IIconics (بیلی کی و پیتون رویس) و The Riott Squad (لیو مورگان و سارا لوگان) را در یک مسابقه شکست دادند. مسابقه حذفی تگ تیم دیواز برای تبدیل شدن به اولین دارندگان مسابقات قهرمانی تگ تیم دیواز WWE.

داستان

در رویال رامبل، دنیل برایان AJ Styles را شکست داد تا با کمک روآن بازگشته، قهرمانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند.در قسمت بعدی اسمک‌دان، برایان، همراه با روآن، کمربند عنوان استاندارد چرمی با صفحات فلزی را در سطل زباله انداختند و کمربند سفارشی جدیدی را که از کنف و چوب ساخته شده بود، معرفی کردند. سپس استایلز با برایان و روآن و پس از آن رندی اورتن، ساموآ جو، جف هاردی و مصطفی علی روبرو شدند.

پس از نزاع متعاقب آن، تریپل اچ، مدیر عملیات WWE، برایان را برنامه ریزی کرد تا از عنوان قهرمانی در برابر پنج نفر در مسابقه Elimination Chamber در پرداخت به ازای ویو دفاع کند.یک مسابقه دستکش بین شش نفر برای قسمت 12 فوریه برنامه ریزی شده بود تا مشخص شود چه کسی آخرین بار وارد اتاق خواهد شد.با این حال، به دلیل مصدومیت مشروع، علی از مسابقه کنار گذاشته شد و کوفی کینگستون از The New Day جایگزین آن شد. اورتون در مسابقه گانلتت بعدی پیروز شد و او را به آخرین شرکت کننده در اتاق تبدیل کرد.دانلود المنیشن چمبر 2019 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.