دانلود المنیشن چمبر 2022

دانلود المنیشن چمبر 2022 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2022 : 2022 Elimination Chamber دوازدهمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدانبرگزار شد. این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدان برگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 19 فوریه 2022، در جده سوپر گنبد در جده، عربستان سعودی برگزار شد.

این هفتمین رویدادی بود که WWE تحت یک مشارکت 10 ساله در عربستان سعودی در حمایت از چشم انداز عربستان سعودی 2030 برگزار کرد. همچنین این اولین رویداد Elimination Chamber بود که در خارج از ایالات متحده برگزار شد، اولین رویدادی بود که در روز شنبه برگزار شد. و اولین نفری است که در Peacock به صورت زنده پخش می شود. همچنین این اولین رویدادی بود که قبلاً توسط WWE در این کشور برگزار شد.

نتایج مسابقات رویداد

هفت مسابقه در این رویداد به رقابت پرداختند، از جمله یکی در پیش نمایش کیک آف. این رویداد دارای دو مسابقه حذفی، هر کدام برای مردان و زنان بود. هر دو برای برند راو بودند. در رویداد اصلی، براک لزنر در مسابقه همنام مردان پیروز شد و قهرمان دبلیو دبلیو ای شد، در حالی که بیانکا بلیر در مسابقه زنان پیروز شد تا یک مسابقه قهرمانی زنان راو در رسلمنیا 38 کسب کند. در دیگر مسابقات برجسته، بکی لینچ لیتا را شکست داد تا راو زنان را حفظ کند. قهرمانی، و در مبارزه افتتاحیه، رومن رینز گلدبرگ را شکست داد تا قهرمانی جهانی اسمکدان را حفظ کند.

داستان

در رویال رامبل، بابی لشلی براک لزنر را شکست داد و قهرمانی دبلیو دبلیو ای را به دلیل خیانت پل هیمن به لزنر برد.در 31 ژانویه، اعلام شد که لشلی از قهرمانی WWE در مسابقه Elimination Chamber در Elimination Chamber دفاع خواهد کرد.در راو آن شب، لزنر بیرون آمد و خواستار یک مسابقه مجدد مقابل لشلی در آن شب شد زیرا لشلی به طور منصفانه این عنوان را کسب نکرد. با این حال، به توصیه MVP، لشلی نپذیرفت. آدام پیرس از مقامات WWE سپس اعلام کرد که لزنر در مسابقه Elimination Chamber شرکت خواهد کرد.

بعداً، ست “فریکن” رولینز نیز اعلام کرد که به دلیل پیروزی فنی در مسابقه خود در رویال رامبل، یکی از شرکت کنندگان خواهد بود. سه نقطه نهایی در مسابقات مقدماتی آن شب مشخص شد: آستین تئوری، ریدل، و ای جی استایلز به ترتیب با شکست دادن کوین اونز، قهرمان تگ تیم راو، اوتیس و ری میستریو، راه یافتند.دانلود المنیشن چمبر 2022 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک ممکن میباشد.آرشیو المنیشن چمبر همچنین از مدرن قابل دانلود است.