دانلود المنیشن چمبر 2023

دانلود المنیشن چمبر 2023 با کیفیت تضمینی

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویدادها (PPV) و شوهای هفتگی جدید با کیفیت 720p رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود المنیشن چمبر 2023 : 2023 Elimination Chamber سیزدهمین رویداد المنیشن چمبر بود که توسط WWE تولید شد.این رویداد برای کشتی گیران برندهای راو و اسمکدانبرگزار شد. این رویداد در روز شنبه، 18 فوریه 2023، در مرکز بل در مونترال، کبک، کانادا برگزار شد. این اولین رویداد Elimination Chamber بود که در کانادا و دومین رویداد خارج از ایالات متحده پس از رویداد 2022 برگزار شد. همچنین اولین رویداد مهم WWE بود که در مونترال از زمان Breaking Point در سپتامبر 2009 برگزار شد. این همچنین اولین اتاق حذفی را نشان داد که از زمان نسخه 2020 از مسابقات قهرمانی جهانی در داخل اتاق دفاع نمی کرد.

این رویداد به موج تحسین منتقدان WWE ادامه داد، زیرا منتقدان به اتفاق آرا اجرای رویداد اصلی را ستایش کردند و بسیاری آن را یکی از مدعیان مسابقه سال WWE دانستند. منتقدان همچنین هر دو مسابقه Elimination Chamber و Edge و Beth Phoenix vs The Judgment Day (فین بالر و رئا ریپلی) را تمجید کردند، اما برخی از پایان مسابقه براک لزنر و بابی لشلی انتقاد کردند. دیو ملتزر از خبرنامه کشتی کج به جز یک مسابقه، چهار ستاره یا بالاتر، با بالاترین امتیاز به رویداد اصلی (4.75 ستاره) و کمترین امتیاز به مسابقه لزنر-لشلی (2.25 ستاره) داده است.

نتایج مسابقات رویداد

در این رویداد پنج مسابقه به رقابت پرداختند. در رویداد اصلی، رومن رینز سامی زین را شکست داد تا قهرمانی جهانی جهانی دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. برای مسابقات اتاق حذفی این رویداد، هر کدام یک مسابقه برای مردان و زنان برگزار شد. در مردان، که انحصاری راو بود، آستین تئوری قهرمانی ایالات متحده را حفظ کرد، که اولین بار بود که این عنوان در ساختار رقابت می‌شد، در حالی که در دیواز، که اولین مبارزه بود و کشتی‌گیرانی از راو و اسمکدان حضور داشتند. آسوکای راو برای کسب یک مسابقه قهرمانی زنان راو در رسلمنیا 39 برد. این همچنین باعث شد که آسوکا اولین زنی باشد که در مسابقات رویال رامبل، پول در بانک و حذفی چمبر پیروز شده است.

داستان

پس از اینکه رومن رینز قهرمانی جهانی جهانی دبلیو دبلیو ای را در رویال رامبل حفظ کرد، The Usos (جی اوسو و جیمی اوسو) و سولو سیکوآ به حریف رینز، کوین اونز حمله کردند، در حالی که سامی زین، عضو افتخاری Bloodline، در عدم قطعیت به تماشای آن پرداخت، زیرا اوونز سابق زین بود. بهترین دوست. هنگامی که رینز می خواست با صندلی فولادی به اوونز بی دفاع حمله کند، زین از رینز خواست که متوقف شود.

سپس رینز به زین دستور داد که با صندلی به اوونز حمله کند تا وفاداری خود را به The Bloodline ثابت کند. پس از سرزنش رینز، زین رینز را روشن کرد و به جای آن با صندلی به او حمله کرد. زین از جی به خاطر کارهایش عذرخواهی کرد فقط برای اینکه جیمی، سیکوآ و رینز به زین حمله کنند. جی پریشان عاطفی، که در ابتدا به زین علاقه داشت، قبل از ترک رینگ به ادامه حمله به زین و اونز ادامه داد.دانلود المنیشن چمبر 2023 و آرشیو المنیشن چمبر با کیفیت 720p اورجینال تضمینی از وبسایت های دانلود کشتی کج مدرن و شهر لینک به چهار روش ممکن میباشد.