دانلود دینامیت 15 فوریه 2023

دانلود دینامیت 15 فوریه 2023

دانلود رایگان دینامیت 15 فوریه 2023

لینک مستقیم | پرسرعت

دانلود دینامیت 15 فوریه 2023 – اپیزود AEW Dynamite در 15 فوریه 2023، مارک بریسکو را به همراه تگ تگ تگزاس و ساخت بازی AEW Revolution 2023 PPV در اکشن خواهد داشت.

جان موکسلی و کلودیو کاستانولی از BCC در مسابقه تگ تورنادو تگزاس با راش و پرستون ونس روبرو خواهند شد. جلمن پیج با کیپ سابیان روبرو خواهد شد. تونی استورم، بریت بیکر و روبی سوهو در یک مسابقه سه گانه با هم برخورد خواهند کرد. علاوه بر این، مسابقه مارک بریسکو و جاش وودز و پسر جنگلی جک پری و برایان کیج نیز اعلام شده است. MJF در برنامه ظاهر خواهد شد، در حالی که آدام کول و واردلو مصاحبه خواهند شد. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 15 فوریه 2023، زیر را بخوانید.

جان ماکسلی و کلودیو کاستانولی در مقابل راش و پرستون ونس

هفته گذشته، برایان دانیلسون موفق شد راش را در یک نبرد خونین سخت شکست دهد و حالا این هفته، راش به همراه پرستون ونس به مصاف بقیه باشگاه مبارزه با بلکپول می روند. اعلام شد که La Faccion Ingobernable در مسابقه تگ تیم تگزاس تورنادو با کلودیو کاستانولی و جان ماکسلی روبرو خواهد شد. آیا راش در مقابل BCC پیروز خواهد شد؟

هنگمن پیج در مقابل کیپ سابیان

هفته گذشته، جلاد پیج به دنبال از دست دادن خود در برابر جان ماکسلی در قسمت اول فوریه Dynamite، تبلیغی را قطع کرد. با این حال، کیپ سابیان حرف او را قطع کرد و او را مسخره کرد. پیج از آنجایی که در آن زمان بیش از حد عصبانی بود، رفت. بعداً تیم پخش فاش کرد که کیپ سابیان در یک مسابقه انفرادی با جلاد پیج روبرو خواهد شد. آیا جلاد اکنون عصبانیت و ناامیدی خود را بر سر سابیان خالی خواهد کرد؟

دکتر بریت بیکر DMD در مقابل تونی استورم در مقابل روبی سوهو

این مسابقه سه گانه در ابتدا قرار بود در قسمت 25 ژانویه AEW Dynamite برگزار شود. اما بیکر به دلیل مصدومیت از این مسابقه انصراف داد و به یک مسابقه انفرادی بین سوهو و استورم تبدیل شد. هفته گذشته در Rampage، هایتر و بیکر پس از اینکه سعی کردند به روبی سوهو پس از پیروزی مقابل مارینا شفیر حمله کنند، با سارایا و استورم درگیر شدند. بنابراین، چه کسی برنده این مسابقه سه جانبه خواهد بود؟

Translation is too long to be saved

The Acclaimed & OC vs Team Jay Lethal

Jay Lethal، Satnam Singh و Jeff Jarett هفته گذشته در Rampage به Orange Cassidy، Danhausen و Best Friends حمله کردند. Acclaimed سیو را انجام داد و مهاجمان را مجبور به فرار کرد. در دینامیت 15 فوریه 2023، The Acclaimed برای اولین بار با Orange Cassidy متحد می شود تا در مقابل سه مهاجم هفته گذشته قرار بگیرد. چه کسی پیروز خواهد شد؟

دانلود دینامیت 15 فوریه 2023 با کیفیت 720 و لینک کاملا مستقیم و بدون معطلی در روز پنجشنبه از وبسایت مدرن برای دانلود اماده است.