دانلود رمپیج 10 فوریه 2023

دانلود رمپیج 2023

دانلود رمپیج 2023 با لینک مستقیم

انتشار : بیست و دوم بهمن

دانلود رمپیج 10 فوریه 2023 رسمی است: ما قهرمانان جدید AEW World Tag Team داریم و نام آنها آستین و کولتن گان است! تفنگ ها پس از اینکه پدر خود را با شلیک از کمربند قهرمانی دراز کردند، همین کار را با مدافع عنوان قهرمانی کردند و قهرمانی را درست از زیر The Acclaimed ربودند! در مقابل، The Elite موفق شد قهرمانی AEW World Trios را در مقابل واحد AR Fox/Top Flight حفظ کند، اما کنی امگا و یانگ باکس توسط آن سه نفر نوپا به مرزهای خود نزدیک شدند.

طرفداران همچنین شاهد بودند که تاکشیتا در مسابقه Eliminator خود اندازه قهرمان جهان AEW MJF را انجام داد، مسابقه ای که در آن قهرمان نشان داد که می تواند با بهترین ها کشتی بگیرد، او فقط ترجیح می دهد این کار را انجام ندهد. به علاوه، جیمی هایتر چالش Eliminator The Bunny را رد کرد و J.A.S نشان داد که در چالش Gauntlet خود یک قدم از ریکی استارکس جلوتر بودند.

بهترین اکشن کشتی در شب‌های جمعه زمانی که RAMPAGE در ساعت 22 ET/21:00 CT در TNT و همچنین در AEWPlus.com برای طرفداران بین‌المللی ما شروع می‌شود، بازگشته است! یک مسابقه بزرگ Trios همه چیز را با The Blackpool Combat Club در عمل آغاز می کند، پس از آن جک پری به رینگ بازگشت، مارک بریسکو قهرمان تیم جهانی ROH، اورنج کسیدی در حال دفاع از قهرمانی تمام آتلانتیک، و روبی سوهو در مقابل مارینا شفیر قرار می گیرد!

بنابراین، قبل از شروع رویدادهای شبانه، حتماً از کانال رسمی AEW YouTube دیدن کنید تا با تونی شیاوونه از اکشن هفته با نکات برجسته DYNAMITE و همچنین آخرین قسمت‌های AEW DARK: ELEVATION، AEW DARK و CONTROL CENTER مطلع شوید!

سه گانه در مورد …

باشگاه رزمی بلکپول (کلودیو کاستانولی، جان ماکسلی، و ویلر یوتا) در مقابل کیپ سابیان، قصاب و تیغ (به همراه پنه لوپه فورد)

این نوعی سرگرمی وحشیانه و خشن است که رقابت Trios می تواند ایجاد کند! کبودهایی مانند قصاب که با کلودیو کاستانولی وارد رینگ می شوند، مبارزی مانند بلید که پا به پای ماکسلی می رود، همه اینها در حالی است که دو رقیب نسبتاً مغزی مانند ویلر یوتا و کیپ سابیان درگیر می شوند. حالا همه را داخل قابلمه بیندازید و هم بزنید و ببینید نتیجه چه خورشتی است.

در اینجا مقدار زیادی تاریخ بین The Butcher، The Blade و The BCC وجود دارد. کلودیو و موکس در اکتبر با آنها رقصیدند، و می گذشته سه نفر اصلی BCC با آنها و آنجلیکو در اکشن Trios درگیر شدند، اما این روابط حتی عمیق‌تر از آن است، در مورد موکس و بلید، این رابطه به سال 2005 بازمی‌گردد. و انجمن کشتی هارتلند در اوهایو. همین مدت است که آن دو مرد، هم به عنوان دوست و هم دشمن، دور زندگی یکدیگر حلقه زده اند و این جمعه شب فصل دیگری به داستان طولانی آنها اضافه می شود!

این یک شروع عالی برای نسخه جمعه شب RAMPAGE است، از دست ندهید زیرا همه چیز از ساعت 10 شب به وقت ET/9 بعد از ظهر CT شروع می شود!

مسابقه قهرمانی اطلس…

اورنج کسیدی (c) در مقابل لی موریارتی

به نارنجی ترین شکل ممکن، این جمعه شب در RAMPAGE، زمانی که “Freshly Squeezed” در مقابل لی موریارتی قرار می گیرد، دفاع قهرمانی تمام آتلانتیک را خواهیم داشت! اکنون #TaigaStyle با چالش های قهرمانی اینجا در AEW غریبه نیست، او بر سر عنوان جهانی ROH، عنوان FTW مبارزه کرده است، و در یک حذف کننده عنوان جهانی AEW دست خود را در برابر Mox امتحان کرده است، اما او با داشتن یک عنوان AEW در واقع بی اطلاع است.

این به دلیل عدم مهارت نیست، موریارتی به اندازه آنها با استعداد است، این واقعیت را نشان می دهد که او یکی از نام هایی بود که برایان دانیلسون، دقیقاً یک سال پیش، در آن روزهای قبل از تشکیل باشگاه رزمی بلکپول، برچسب گذاری کرده بود، و چرا. مت سیدال قبل از آن لی را زیر بال خود گرفت. او جوان است، در بسیاری از جنبه های کشتی حرفه ای ماهر است و زمانی به نظر می رسید که مشتاق یادگیری چیزهایی است که اکنون می دانست، اما هنگامی که به The Firm روی آورد، به نظر می رسید که اشتیاق برای دانش تبدیل به اشتیاق برای موفقیت سریع و آسان شد، و این گرسنگی برای سر کار به توانایی هایش تکبر شد.

در ادامه …

خوب در نظر بگیرید که این یکی از آن لحظه های “قرار دادن یا خفه شدن” برای لی موریارتی است، فرصتی برای اثبات اینکه او هنوز هم آن ورزشکار جوان گرسنه ای است که به دنبال بهترین شدن است. او مجبور نبود برای این فرصت کار کند، زیرا اورنج کسیدی در طول سلطنت خود در تمام آتلانتیک قهرمانی فوق‌العاده خیرخواه را به اثبات رسانده است، چالش‌های همه کسانی را که وارد می‌شوند می‌پذیرد یا، مانند مورد لی، مسابقات عنوان را به کسانی که فکر می‌کنند پیشنهاد می‌کند. آنچه را که برای پایان دادن به دویدن او لازم است بدست آورده ام.

آیا لی موریارتی آن مردی خواهد بود که به سلطنت حماسی OC در تمام اقیانوس اطلس پایان دهد؟ آیا او نشان خواهد داد که او چیزی فراتر از پتانسیل است، که ماده ای که دانیلسون و سیدال در او دیدند، علیرغم اتحادش با استوکلی و The Firm، هنوز هم وجود دارد؟ موریارتی چیزی برای از دست دادن ندارد، همه چیز برای به دست آوردن دارد، آیا او می تواند «فروغ تازه» را از ارائه این فرصت پشیمان کند؟

بازگشت به جنگل…

“پسر جنگلی” جک پری یک جفت رقص موفق با قهرمان FTW HOOK به عنوان شریک خود داشت، اما در مصاحبه فوق، قهرمان سابق تیم جهانی AEW به وضوح نشان داد که به همان اندازه که از آن دوره ها لذت می برد، و از داشتن هوک قدردانی می کند. بازگشت، این زمان پری برای رسیدن به موفقیت است. دانلود رمپیج 10 فوریه 2023 در مدرن. و لینکس سیتی ممکن میباشد.