دانلود رمپیج 24 فوریه 2023

دانلود رمپیج 24 فوریه 2023

دانلود رمپیج 24 فوریه 2023 با کیفیت اورجینال و لینک پر سرعت

برای دانلود ویژه شوید

با خرید اکانت ویژه میتونید تمامی شوهای هفتگی جدید و رویداد ها رو رایگان دانلود نمایید.انتشار ششم اسفند

توضیحات رمپیج 24 فوریه 2023

دانلود رمپیج 24 فوریه 2023 – AEW قسمت AEW Rampage 24 فوریه 2023 را از قبل در Footprint Center در Pheonix، AZ به همراه AEW Dynamite در 22 فوریه ضبط کرد. اسپویلرها از نمایش زیر در دسترس هستند.

بازی اکشن آندرتی و سامی گوارا از قبل برای Rampage این هفته اعلام شده بود. سامی پس از اینکه آندرتی به ریکی استارکس کمک کرد با درگیری با سامی در جریان مسابقه هفته گذشته او مقابل دنیل گارسیا در Rampage، این مسابقه را درخواست کرد.

اوپن استرالیا در یک مسابقه تگ تیمی به مصاف باکس یانگ رفت. ویلو نایتینگل در مقابل تونی استورم قرار گرفت و لنس آرچر نیز به AEW بازگشت. زیر را بررسی کنید زیرا ما اسپویلرهای قسمت AEW Rampage 24 فوریه 2023 را با کارت مسابقه کامل ارسال می کنیم.

ادامه …

او یانگ باکس اوپن استرالیا را در یک مسابقه تگ تیم شکست داد. پس از پایان مسابقه، خانه سیاه پس از خاموش شدن چراغ ها در رینگ ظاهر شد. با خاموش شدن دوباره چراغ ها ناپدید شدند.

تونی استورم پس از حواس پرتی از سرایا، ویلو نایتینگل را شکست داد. روبی سوهو ویلو را از اسپری شدن علامت L توسط استورم و سارایا بر روی او نجات داد. جیمی هایتر پس از تعقیب سارایا از رینگ به او حمله کرد.

لنس آرچر در مسابقه اسکواش بریس ساترن را شکست داد. جیک رابرتز آرچر را همراهی کرد.

سامی گوارا در رویداد اصلی اکشن آندرتی را شکست داد.

دانلود فول شو

دانلود رمپیج 24 فوریه 2023 رو میتونید به چند روش انجام دهید. روش اول خرید اکانت ویژه سایت لینکس سیتی میباشد. همچنین میتونید رویدادهای قرار گرفته در اون و شو های هفتگی رو با کیفیت اورجینال 720p دانلود نمایید.روش دوم خرید از همان سایت با شارژ یا سبد خرید میباشد. روش سوم خرید شو از همین سایت میباشد.توجه کنید در هر سه روش مدت زمان ماندن لینک دانلود چند روز هست.پس هر چه سریع تر اقدام به دانلود نمایید.