دانلود رمپیج 3 مارس 2023

دانلود رمپیج 3 مارس 2023 با کیفیت اورجینال تضمینی

برای دانلود ویژه لینک سیتی شوید

با خرید اکانت ویژه میتونید تمامی شوهای هفتگی جدید و رویداد ها رو رایگان دانلود و تماشا نمایید.

درباره رمپیج 3 مارس 2023

دانلود رمپیج 3 مارس 2023 : AEW دو مسابقه تگ تیم را برای قسمت AEW Rampage در 3 مارس 2023 اعلام کرده است.کیت لی و داستین رودز به رقابت خود با Mogul Affiliates ادامه خواهند داد. Shane “Swerve” Strickland شریک تگ تیم لی را پس از اینکه آنها نتوانستند قهرمانی تگ تیم AEW را در سال گذشته در ماه نوامبر کسب کنند، فعال کرد. استریکلند به لی در حالی که جناح جدید خود را با نام Mogul Affiliates معرفی می کرد به او حمله کرد.

لی در اپیزود Rampage در 17 فوریه زمانی که Mogul Affiliates در حال شکست دادن داستین رودز پس از پیروزی DQ او بر استریکلند بودند، به AEW بازگشت. این رقابت با یک مسابقه تگ تیمی ادامه خواهد یافت که در آن پارکر بودرو با استریکلند شریک خواهد شد تا با لی و رودز روبرو شود.

در یک تگ تیم دیگر در Rampage 3 مارس، 4 تیم در یک مسابقه مرگبار 4 طرفه به مصاف هم می روند. Top Flight، Aussie Open، John Silver & Alex Reynolds از Dark Order و Claudio Castagnoli و Wheeler Yuta از Blackpool Combat Club بخشی از این مسابقه خواهند بود.

ادامه …

همه این تیم ها این هفته بخشی از کازینو بتل رویال در Dynamite بودند. BCC در هنگام ورود به Dark Order قبل از مسابقه حمله کرد. Top Flight در چند هفته گذشته با BCC درگیر بوده است. تاپ فلایت در نهایت توسط Aussie Open از بتل رویال حذف شد.

قسمت 3 مارس 2023 AEW Rampage از Chase Center در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا پخش خواهد شد. این آخرین قسمت تلویزیونی قبل از رویداد انقلاب 2023 در همان محل خواهد بود.

روش دانلود

دانلود رمپیج 24 فوریه 2023 رو میتونید به چند روش انجام دهید. روش اول خرید اکانت ویژه سایت لینکس سیتی میباشد؛ که میتونید از دانلود و تماشای آنلاین رویدادهای قرار گرفته در لینک سیتی و بقیه شو های هفتگی جدید بهره مند شوید.روش دوم خرید مستقیم لینک دانلود و پخش آنلاین از لینک سیتی با شارژ کف پول یا سبد خرید میباشد.توجه کنید در هر دو روش کیفیت فایلها اورجینال تضمینی 720p میباشد و مدت زمان ماندن لینک دانلود چند روز هست.پس هر چه سریع تر اقدام به دانلود نمایید. این شو از طریق سایت دبلیو دبلیو ای مدرن قابل خریداری نمیباشد.