دانلود ان اکس تی 14 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 14 فوریه 2023

دانلود رایگان ان اکس تی 14 فوریه 2023

لینک مستقیم | پرسرعت

دانلود ان اکس تی 14 فوریه 2023 – WWE بازگشت Bron Breakker و Meiko Satomura را برای 14 فوریه 2023، قسمت WWE NXT اعلام کرده است.

قهرمان NXT، Bron Breakker، پس از دفاع موفق از عنوان قهرمانی در برابر گریسون والر در NXT Vengeance Day، در قسمت NXT این هفته غایب بود. او هفته آینده به NXT بازخواهد گشت. انتظار می رود که او دشمنی بعدی خود را با کارملو هیز آغاز کند.

روکسان پرز، قهرمان سابق زنان NXT انگلستان، میکو ساتومورا را برای یک مسابقه تگ تیمی در هفته آینده فراخوانده است. کایدن کارتر و کاتانا چنس پس از از دست دادن عناوین تگ تیم زنان NXT به فالون هنلی و کیانا جیمز در روز انتقام، در حال بدی بودند. آنها به پرز توهین کردند که او هیچ دوستی ندارد. پرز بعداً فاش کرد که ساتومورا برای مقابله با کارتر و چنس با او همکاری خواهد کرد.

ادامه …

وس لی یک چالش باز عنوان آمریکای شمالی را برای 14 فوریه NXT اعلام کرده است. تونی دی آنجلو پس از حواس پرتی در حین دفاع از عنوان لی در روز انتقام مقابل دایجاک، خواستار شوت به عنوان قهرمانی شد. لی تصریح کرد که هرگز از آنها کمک نخواسته است، اما آنها می‌توانند هفته آینده به چالش آزاد او پاسخ دهند.

علاوه بر این، تایلر بیت در قسمت NXT در 14 فوریه با گریسون والر روبرو خواهد شد. بیت از توهین گریسون والر به شاون مایکلز در جریان کنفرانس مطبوعاتی پس از نمایش در روز انتقام ناراحت شد. والر این هفته از NXT محروم شد، اما هفته آینده به بازی بازخواهد گشت.

همچنین برای این نمایش، جشن روز ولنتاین بروکس جنسن با کیانا جیمز مورد تمسخر قرار گرفت. هفته گذشته، فالون هنلی شنید که کیانا جیمز با تلفن خود صحبت می‌کرد و به او یک زاویه عاشقانه را با شخص طرف دیگر پیشنهاد می‌داد. هنلی سعی می کرد در طول اپیزود این هفته همین موضوع را به بروکس بگوید، اما زمانی که بروکس برنامه های خود را برای قرار ملاقات در روز ولنتاین فاش کرد، تصمیم به مخالفت با آن گرفت.

ترکیب قسمت WWE NXT در 14 فوریه 2023 به شرح زیر است:

روز ولنتاین بروکس جنسن
چالش آزاد قهرمانی آمریکای شمالی
Bron Breakker بازگشت
روکسان پرز و میکو ساتومورا در مقابل کاتانا چنس و کایدن کارتر
تایلر بیت در مقابل گریسون والر

دانلود ان اکس تی 14 فوریه 2023 در وبسایت دبلیو دبلیو ای مدرن و لینکس سیتی با کیفیت 720 ممکن میباشد.