دانلود ان اکس تی 7 فوریه 2023

دانلود ان اکس تی 2023

دانلود رایگان ان اکس تی 2023

لینک مستقیم | پرسرعت

دانلود ان اکس تی 7 فوریه 2023 – WWE NXT اپیزود دیگری را در 7 فوریه 2023 ارائه خواهد کرد که به پیامدهای رویداد Vengeance Day 2023 می پردازد.

Bayley برای بخش Ding Dong Hello به NXT بازخواهد گشت. ما شاهد شروع رقابت Bron Breaker و Carmelo Hayes خواهیم بود، در حالی که اشاره ای به دشمنی Roxanne Perez در پیشبرد رویداد NXT Stand & Deliver 2023 خواهیم داشت. برای پیش نمایش کامل و کارت بازی برای قسمت WWE NXT در 7 فوریه 2023، زیر را بررسی کنید.

بیلی به NXT می آید

بیلی با میزبانی Ding Dong Hello خود را به NXT برمی گرداند! نمایش گفتگو مهمانان او دوتایی Toxic Attraction از جیجی دولین و جیسی جین خواهند بود. شکاف احتمالی بین جیجی و جیسی در جریان مسابقه قهرمانی زنان مقابل رکسان پرز در روز انتقام ایجاد شد. باید دید که آیا آنها قبلاً گلوی یکدیگر هستند یا هنوز دوستی بین آنها باقی مانده است. بیلی مطمئناً ماهیت واقعی آنها را از آنها بیرون خواهد آورد.

چه چیز دیگری باید انتظار داشت؟

کارملو هیز در مرحله ای بود که برون بریکر دفاع موفق خود از عنوان خود را در رویداد اصلی روز انتقام جشن گرفت. در اوایل شب، هیز در یک بازی پاییز 2 از 3 با نتیجه 2-0 آپولو کروز را شکست داد و یک پیروزی قاطع را به دست آورد. او مطمئناً خود را شایسته یک رقیب عنوان برای Breakker ثابت کرده است. آیا او بلافاصله مسابقه عنوان قهرمانی را دریافت می کند یا باید برخی از مسابقات مقدماتی را پشت سر بگذارد؟

پیروزی هیز بر آپولو کروز به هیچ وجه بی‌خطر نبود. اگرچه دابا کاتو برای جلوگیری از دخالت تریک ویلیامز در مسابقه بیرون آمد، اما این کاتو بود که ثابت کرد حواس پرتی تعیین کننده برای خدمه بود زیرا هیز از پشت روی او پرید تا برنده شود. یک شوک بزرگتر بعد از بازی وقتی کاتو به کروز حمله کرد؟ چرا او این کار را کرد؟

بعد از اولین دفاع موفق از عنوان رکسان پرز، چه کسی بعدی برای رکسان پرز است؟ زویی استارک، ایندی هارتول، کورا جید یا فردی از لیست اصلی؟

مسابقه Lyra Valkyrie و Cora Jade هفته گذشته از NXT بدون توضیح زیاد حذف شد. آیا در این هفته شاهد آن درگیری خواهیم بود؟

درو گولاک به هنک واکر گفت که واکر باید لباس داخل رینگ خود را عوض کند. آیا واکر خود را برای حضور بهتر در رینگ تغییر خواهد داد؟

دانلود ان اکس تی 7 فوریه 2023 از مدرن و لینک سیتی به صورت رایگان امکان پذیر میباشد.