دانلود دینامیت 1 فوریه 2023

دانلود دینامیت 1 فوریه 2023

دانلود رایگان دینامیت 1 فوریه 2023

لینک مستقیم | پرسرعت

دانلود دینامیت 1 فوریه 2023 باکیفیت 720p : قسمت AEW Dynamite در 1 فوریه 2023، یک مسابقه No Holds Barred برای عنوان AEW TNT بین Darby Allin و Samoa Joe خواهد داشت و تا AEW Revolution 2023 ادامه خواهد داد.

جید کارگیل در پنجاهمین مسابقه خود، عنوان TBS خود را در برابر Red Velvet روی خط قرار خواهد داد. برایان دانیلسون در راه تبدیل شدن به مدعی شماره 1 با تیموتی تاچر روبرو می شود. جلاد آدام پیج و جان موکسلی در مسابقه سه گانه خود با هم درگیر می شوند، در حالی که تحسین شده در بازی تک تیمی کونوسوکه تاکشیتا و برایان کیج حضور خواهند داشت. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 1 فوریه 2023، زیر را بخوانید.

داربی آلین در مقابل ساموآ جو – بدون محدودیت

هفته گذشته، داربی آلین با شکست دادن بادی متیوز، برای چهارمین بار با موفقیت از عنوان AEW TNT خود دفاع کرد. پس از مسابقه، ساموآ جو روی صفحه ظاهر شد و به داربی گفت که با گرفتن این عنوان از او بزرگترین اشتباه زندگی خود را مرتکب شد. او سپس داربی را برای یک مسابقه No Holds Barred برای کسب عنوان به چالش کشید. آیا داربی آلین می تواند یک بار دیگر از ساموآ جو بگذرد؟

Hangman vs Moxley 3

جلاد آدام پیج و جان ماکسلی مدت زیادی است که درگیر یک دشمنی هستند. پیج در اولین بازی خود مقابل ماکسلی دچار ضربه مغزی شد اما توانست در بازی برگشت ماکسلی را از پای درآورد. هفته گذشته، او با رنه، همسر ماکسلی مصاحبه کرد و گفت که دوست دارد ماکسلی را در زادگاهش اوهایو شکست دهد. آیا جلاد ماموریت خود را کامل خواهد کرد؟

پنجاهمین مسابقه جید کارگیل

هفته گذشته، جید کارگیل در پشت صحنه مصاحبه می‌کرد که بار دیگر توسط Red Velvet قطع شد. Velvet سابقه ای با Jade Cargill دارد که سابقاً Baddies بود و همچنین اولین حریف او در AEW بود. او کارگیل را به چالش کشید تا در پنجاهمین مسابقه AEW با او روبرو شود و عنوان زنان TBS خود را در خط مقدم قرار داد. کارگیل فوراً مسابقه را پذیرفت زیرا می‌خواهد به Velvet و Hogan ثابت کند که آنها بدون او هیچ نیستند.دانلود دینامیت 1 فوریه 2023 در دبلیو دبلیو ای مدرن و لینکس سیتی امکان پذیر میباشد.