دانلود دینامیت 8 فوریه 2023

دانلود دینامیت 8 فوریه 2023

دانلود رایگان دینامیت 8 فوریه 2023

لینک مستقیم | پرسرعت

دانلود دینامیت 8 فوریه 2023، آخرین مانع برای برایان دانیلسون را نشان می دهد، زیرا او با راش برای تثبیت جایگاه خود به عنوان مدعی شماره 1 برای قهرمانی جهانی AEW روبرو می شود، در حالی که روند ساخت AEW Revolution 2023 ادامه دارد.

الیت از عناوین تگ تیم سه گانه AEW World در برابر AR Fox & Top Flight دفاع خواهد کرد، در حالی که Acclaimed عناوین تگ تیم AEW خود را در مقابل The Gunn Club قرار خواهند داد. قهرمان جهانی AEW MJF به مصاف کونوسوکه تاکشیتا خواهد رفت. بازی انفرادی جیمی هایتر و بانی و بازی دستکش گارسیا-گوارا نیز اعلام شده است. برای بررسی پیش نمایش کامل و کارت بازی AEW Dynamite در 8 فوریه 2023، زیر را بخوانید.

برایان دانیلسون در مقابل راش

برایان دانیلسون قبل از اینکه مدعی شماره 1 قهرمانی جهانی AEW شود، یک مانع نهایی در قالب راش دارد. اگر او موفق شود، برایان از قبل با MJF قرارداد دارد تا با او برای عنوان جهانی AEW در مسابقه یک ساعته مرد آهنین در AEW Revolution 2023 روبرو شود. MJF کیفی پر از پول نقد به راش داده است. آیا این انگیزه ای برای راش برای شکست دادن دنیلسون خواهد بود؟ دانیلسون قبلا تیموتی تاچر، برایان کیج، بندیدو، کونوسوکه تاکشیتا و تونی نسه را شکست داده است. آیا او می تواند از مانع نهایی نیز عبور کند؟

MJF vs Konosuke Takeshita

دو هفته پیش، کونوسوکه تاکشیتا برایان دانیلسون را از حمله پس از بازی برایان کیج و MJF نجات داد. او همچنین مانع از دخالت MJF در بازی برایان مقابل تاچر در هفته گذشته شد. MJF همچنین در هنگام ورود به بازی مقابل برایان کیج با تاکشیتا روبرو شد. با عبور آنها از مسیرهای متعدد در هفته های گذشته، AEW مسابقه بین آنها را اعلام کرد. این دومین مسابقه MJF از زمانی است که او قهرمان جهان شده است و اولین مسابقه از 14 دسامبر قسمت Dynamite Winter is Coming است. آیا قهرمان AEW از زنگ زدگی حلقه رنج می برد؟

مسابقه دستکش گارسیا-گوارا

ریکی استارکس خواهان یک مسابقه مجدد در برابر کریس جریکو است و JAS از او می خواهد که آن را به دست آورد. برای کسب این مسابقه مجدد، ریکی باید با آنجلو پارکر، مت منارد و در نهایت سامی گوارا یا دنیل گارسیا در یک مسابقه دستکش روبرو شود و آن را شکست دهد. بنابراین، آیا او برای این چالش آماده است؟

دانلود دینامیت 8 فوریه 2023 با کیفیت 720 در روز پنجشنبه از مدرن برای دانلود اماده است.