دانلود نایت آف چمپیونز 2015

دانلود نایت آف چمپیونز 2015 با لینک مستقیم

خرید فایل کیفیت تضمینی 720p

با خرید اکانت ویژه میتونید رویداد ها و شوهای هفتگی جدید رو دانلود و تماشا نمایید.

درباره رویداد

دانلود نایت آف چمپیونز 2015 : Night of Champions 2015 نهمین و آخرین رویداد سالانه کشتی کج از نوع نایت آف چمپیونز که توسط WWE تولید شد. این در 20 سپتامبر 2015 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. این دومین رویداد Night of Champions بود که در هیوستون برگزار شد. پس از Vengeance: Night of Champions در سال 2007. طبق موضوع رویداد، هر قهرمانی که در فهرست اصلی WWE در آن زمان تبلیغ می شد، دفاع می شد. این رویداد با مضمون مشابه Clash of Champions در سال 2016 جایگزین شد.

نتایج مسابقات رویداد

هشت مسابقه در این رویداد برگزار شد که یک مسابقه در پیش نمایش کیک آف برگزار شد. در رویداد اصلی، ست رولینز استینگ را شکست داد. و قهرمانی سنگین وزن WWE را حفظ کرد. در مسابقه ماقبل آخر، جان سینا با شکست رولینز قهرمان WWE ایالات متحده شد. در دیگر مسابقات برجسته، کوین اونز با شکست ریبک قهرمان بین قاره ای دبلیو دبلیو ای شد. و شارلوت با غلبه بر نیکی بلا موفق به کسب عنوان قهرمانی دیواس دبلیو دبلیو ای شد. با برد خود، شارلوت صاحب نهایی عنوان قبل از بازنشستگی در رسلمنیا 32 در آوریل 2016 شد. رویدادی که شامل تنها رویداد اصلی PPV و مسابقه عنوان در WWE بود که به نوبه خود آخرین مسابقه او در تبلیغات بود. ، 77,000 خرید (از 48,000 سال قبل) ایجاد کرد.

تاریخچه تی ال سی

Night of Champions یک رویداد سالانه پرداخت به ازای مشاهده (PPV) و شبکه WWE بود که توسط WWE از سال 2007 تولید می شد.رویداد 2015 نهمین رویداد در جدول زمانی Night of Champions بود. در 20 سپتامبر 2015 در مرکز تویوتا در هیوستون، تگزاس برگزار شد. با توجه به موضوع رویداد، هر قهرمانی که در فهرست اصلی WWE در آن زمان تبلیغ می شد، دفاع می شد. اینها عبارتند از قهرمانی سنگین وزن WWE جهانی، قهرمانی بین قاره ای، قهرمانی ایالات متحده، قهرمانی تگ تیم WWE و قهرمانی Divas WWE.

داستان

در سامرا اسلم، ست رولینز جان سینا را شکست داد تا قهرمانی سنگین وزن جهان دبلیو دبلیو ای را حفظ کند. و قهرمانی سینا در ایالات متحده را به دست آورد. در اپیزود 24 آگوست Raw، The Authority سعی کرد مجسمه ای را برای برد به رولینز هدیه دهد. اما در عوض استینگ برای اولین بار از شب بعد از رسلمنیا 31 به WWE بازگشت و به رولینز حمله کرد. و رولینز را برای WWE World Heavyweight به چالش کشید. قهرمانی با بالا بردن آن بر سر او.تریپل اچ سپس رولینز را برای دفاع از عنوان جهانی دبلیو دبلیو ای در برابر استینگ در شب قهرمانان برنامه ریزی کرد. در نسخه 31 آگوست راو، سینا بند بازگشت خود را برای رویارویی با رولینز برای مسابقات قهرمانی ایالات متحده در Night of Champions استفاده کرد.

روش دانلود

دانلود نایت آف چمپیونز 2015 با کیفیت 720p اورجینال تضمینی به چهار روش ممکن میباشد .روش اول خرید از دبلیو دبلیو ای مدرن و دریافت لینک پس از پرداخت.روش دوم خرید اکانت ویژه لینک سیتی.روش سوم خرید مستقیم با سبد خرید از لینک سیتی.روش چهارم شارژ کیف پول و خرید از شارژ در شهر لینک میباشد.دقت کنید در خرید از لینک سیتی لینک شما در اکانت نگه داری میشود و میتونید از پخش آنلاین هم بهره مند بشید.